Informacje prasowe

Ruszył portal Nieruchomosci.interia.pl – wspólny projekt Interii i WHIZZ

Poniedziałek, 11 grudnia 2017 (10:59)

Grupa Interia we współpracy z WHIZZ S.A. – wydawcą serwisu pukpuk.pl – stworzyła Nieruchomosci.interia.pl, jeden z największych polskich serwisów poświęconych tematyce nieruchomości.

Zdjęcie

Nieruchomosci.interia.pl /INTERIA.PL
Nieruchomosci.interia.pl
/INTERIA.PL

Nieruchomosci.interia.pl oferuje dostęp do najlepszych ofert mieszkań z rynku pierwotnego - w całej Polsce. Serwis zawiera również przydatne i cenne porady dla zainteresowanych kupnem nowego mieszkania, jego finansowaniem, wyposażeniem, wykończeniem. Za aspekt merytoryczny odpowiadają eksperci pukpuk.pl, od lat związani z branżą nieruchomości.

- Połączenie brandu pukpuk.pl, zawierającego najlepsze oferty deweloperów i wartościowe, a przede wszystkim ciekawe treści redakcyjne, z potencjałem Interii, najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, daje ogromne możliwości rozwoju. Pierwsze dni funkcjonowania serwisu przynoszą bardzo satysfakcjonujące statystyki. To utwierdza nas w przekonaniu, że nasz pomysł na zupełnie nową jakość prezentowania nieruchomości, jest strzałem w dziesiątkę - mówi Jarosław Matusiak, prezes WHIZZ S.A.

- Rozpoczęcie współpracy między Grupą Interia a firmą WHIZZ S.A jest dużym sukcesem dla każdej ze stron. Interia zyskuje bardzo szeroką ofertę nieruchomości oraz materiały redakcyjne i wideo z obszaru nieruchomości. Są to bardzo atrakcyjne dla naszych użytkowników treści, które będziemy prezentować im w różnych miejscach portalu. Firmie WHIZZ S.A. współpraca z Grupą Interia, czyli jednym z wiodących mediów internetowych w Polsce, daje możliwość dotarcia do bardzo dużej liczby użytkowników w doskonałym kontekście redakcyjnym - mówi Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego Grupy Interia.

Uruchomiony właśnie serwis wyróżnia nowatorski sposób prezentacji ofert i informacji o nieruchomościach. Bazę ofert w Nieruchomosci.interia.pl tworzą nie pojedyncze mieszkania, ale całe inwestycje. Dzięki temu użytkownicy szukający mieszkań nie muszą tracić czasu na przeglądanie setek lokali i rzutów mieszkań. Najważniejsze informacje podawane są w atrakcyjnej i skondensowanej formie, m.in za pomocą krótkich filmów wideo. To zupełnie nowa jakość w porównaniu do funkcjonujących na rynku witryn z branży nieruchomości.

Selekcjonowanie treści przez ekspertów pukpuk.pl dotyczy również prezentowanych informacji i newsów poświęconych tematyce nieruchomości. Zamiast trudnego, branżowego lub prawniczego języka wiadomości prezentowane są w sposób użyteczny, zrozumiały dla każdego, kto szuka nowego mieszkania. - Dajemy praktyczne wskazówki, które stanowią podstawę przygotowania się do poszczególnych etapów zakupu. Dzięki temu klient ma pewność, że nie zostanie zaskoczony, oszukany i nie straci na zakupie - dodaje Edyta Koczwara, brand manager WHIZZ.

Grupa Interia - część międzynarodowego holdingu medialnego Bauer Media Group - jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Należący do spółki portal internetowy www.interia.pl udostępnia indywidualnym użytkownikom internetu bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. Spółka oferuje również szeroki wachlarz technologii dla biznesu, które powstają na bazie najnowocześniejszych rozwiązań i dogłębnej wiedzy na temat rynku internetowego w Polsce. Według Badania Gemius/PBI w listopadzie br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,2 mln realnych użytkowników i 1,32 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,5 mln użytkowników i 775,7  mln odsłon.

Wydawcą serwisu pukpuk.pl jest WHIZZ S.A - dynamicznie rozwijająca się polska firma na rynku mediów, reklamy, PR i nowych technologii. W swoim portfolio ma współpracę m.in. z Murapol S.A., liderem rynku deweloperskiego w Polsce. WHIZZ jest także wydawcą dziennika "Sport" wydawanego nieprzerwanie od 73 lat.